دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 خرداد 1403 - 15:41

استار کانتندر اسلوونی| صعود نوشاد در روز حذف هدایی و نیما عالمیان

استار کانتندر اسلوونی| صعود نوشاد در روز حذف هدایی و نیما عالمیان
دور دوم جدول حذفی مقدماتی مسابقات تنیس روی میز اسلوونی با یک پیروزی و یک شکست برای نمایندگان ایران همراه بود.
کد خبر : 916750

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، دور دوم جدول مقدماتی مسابقات تنیس روی میز استار کانتندر اسلوونی از صبح امروز چهارشنبه با حضور دو نماینده تنیس روی میز ایران در این رویداد برگزار شد.

امیرحسین هدایی که در دور نخست موفق به شکست ۳ بر ۲ نفر ۹۴ دنیا از سنگاپور شد،  در دور دوم در رقابت با رولاند از فرانسه که در رتبه ۶۵ جهان قرار دارد، با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

هدایی در گیم نخست با نتیجه ۱۲ بر ۱۰ مغلوب شد.پینگ پنگ باز ایران در گیم دوم ۱۱ بر ۳ و در گیم سوم ۱۱ بر ۱ نتیجه را به حریف قدرتمند خود واگذار کرد.

نوشاد عالمیان دارنده رنکینگ ۵۲ جهان که در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شد در اولین دیدار خود به مصاف چان بالدوین از هنگ کنگ با رتبه‌بندی ۱۱۷ جهان رفت و در یک بازی نزدیک موفق به پیروزی ۳ بر ۲ مقابل حریف شد.

عالمیان در گیم اول ۱۱ بر ۸ نتیجه را واگذار کرد اما در گیم دوم با پیروزی ۱۱بر ۳ نتیجه بازی را در عدد یک برابر کرد. او گیم سوم نیز ۱۱بر ۸ مغلوب شد اما در گیم چهارم بار دیگر با پیروزی ۱۱ بر ۷ بازی را به تساوی هدایت کرد. نوشاد در گیم سرنوشت ساز پنجم با درایت موفق به پیروزی ۱۱ بر ۵ حریف شد.

نوشاد برای راهیابی به جدول اصلی از ساعت ۱۹:۱۵ با کوبیک دارنده رنکینگ ۱۰۱ جهان از لهستان دیدار خواهد داشت.

نیما عالمیان دیگر نماینده تنیس روی میز ایران در دور نخست با شکست مقابل آیزک از سنگاپور از دور رقابت‌ها کنار رفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته